Petiţie pentru redeschiderea centrelor de la Auschwitz si Birkenau

Acesta om a avut o idee extraordinara aceea de a face o petiţie pentru redeschiderea lagărelor de la Auschwitz si Birkenau pentru ţiganii că sunt prea mulţi ,dar a zis ca nu este chiar asa un monstru , asa ca am creat-o eu . Acuma aştept să văd dacă acceptă petiţia…

update: se pare ca nu mi-au acceptat petiţia 😦 deoarece pot aduce prejudicii unor categorii de persoane , căcam-aş pe ele de persoane şi cică are caracter discriminatoriu.Eu nu fac discriminare ,dar ţigani merită să moară şi nu numai eu sunt de acord:D

Buna ziua,

Petitia sau sondajul creat de dumneavoastra nu a fost aprobat(a). Motivele neaprobarii se regasesc in lista de mai jos:
Observatie: nu toate motivele din lista de mai jos se aplica petitiei sau sondajului propus.

– petitia contine informatii care pot aduce prejudicii unor terte persoane sau categorii de persoane; petitia are caracter discriminatoriu;

5 gânduri despre „Petiţie pentru redeschiderea centrelor de la Auschwitz si Birkenau

  1. Pingback: Tweets that mention Petiţie pentru redeschiderea centrelor de la Auschwitz si Birkenau « Mancate-ar corhazu` -- Topsy.com

Lasă un răspuns

