Fetele si prietenia…

Cred că şi voi aţi păţit faza cu vreau să rămânem prieteni, e o altă mare vrăjeală. E aşa ca să te consoleze, chiar dacă s-a pişat pe tine. Da fată bine, să fim prieteni buni, eu să te ajut la greu, să faci draci uscaţi, să alerg, să vin repede, să stau după tine şi când îţi cer o favoare .. fix pula. Să stai să-mi povesteşi de iubitul tău cât de frumos şi pula mea e. Să vin la tine că eşti supărată fiindcă ăla şi-a băgat pula şi a plecat. Eu să îţi fiu alături şi tu? În loc să zici bă gata m-am săturat, m-ai futut destul la icre, m-am săturat să te văd zi de zi, etc.Induceţi persoana respectivă în eroare şi după trage concluzii pripite.

Pula-n cur si bani de drum!

2 gânduri despre „Fetele si prietenia…

Lasă un răspuns

