Porcăriiiii…

Paragraf de început, întruducerea în subiect, mică explicație, bla bla.

De n-ar fi fost toate curvele care sug organul trist cu ochii închiși pentru că le e rușine sau cu bărbița pusă și cu șervețelul într-o mână. Dânsele, care nu vorbesc cu(de) pulă, că e rușinos și low. Of, de n-ar fi ele…

Mie nu-mi plac apartamentele la bloc.Căcat.N-aș putea să locuiesc într-un pod tot restul vieții? Sau pivniță? De ce nu-mi plac mie apartamentele la bloc? În primul și-n primul rând nu-mi place că auzi cum se bese, fute, cacă, gătește vecinu’ de palier, cum dai muzica mai tare repde vin şi iţi bat la uşă…

Mici constatări:

  • observ foarte mult negativism în jurul meu. da.
  • cred că sunt un om dificil. cred. sau cel puțin enervant.uneori chiar foarte enrvant.nu mă interesează.
  • ori e totul extrem de sec ori am eu un morcov în cur.
  • pe 15 mai mă duc la drifturi în cluj.
  • femeile is curve si proaste…unele ,dar majoritatea.
  • mă scapă la budă , dar imi e lene să mă duc.
  • astăzi am vazut un meci de rugby (nu inţeleg sportu` ăsta , au mingea aia cu colţuri…plm)
  • stau la tastatură si mananc sarmale umplute cu intuneric.
  • şi mi lene să mai scriu.

În concluzie am o viaţă frumoasă.

Lasă un răspuns

