Băutură de ziua bărbatului.

Astăzi şi-au adus fetele aminte că e 5 mai şi ne-au urat la mulţi ani bla bla mie si colegilor mei. Până aici toate bune si frumoase până se trezeşte una că ii trebe de băut(intre noi fie vorba aia ii beţivă mare) şi a urmat un scurt dialog:

  • Fetele: azi ii 5 mai…la mulţi ani baieţilor
    Noi: mulţam fain!
    Beţiva: şi când da-ţi de băut?
    Colegii: revolaţi de acestă intrebare , strigă şi se strofoacă pe acolo să inteleagă si proasta aia ca nu capată de băut nimic.
    Eu: Fetelor vreţi să beţi de ziua bărbatului? ( mai proastă intrebare nu cred ca puteam să pun)
    Ele: DAAAAAAA!!!!!!! aşa in cor parcă l-ar fi văzut pe dumnezo.
    Eu: Să imi beţi pula!
    Ele: mă nesimţitule….+alte adjective foarte frumoase
    Eu: io v-am dat de baut…apoi treaba voastră
    Colegii: erau incântaţi de acestă propunere
    Ele: ca niste vaci incălţate continuând cu adjectivele
3 gânduri despre „Băutură de ziua bărbatului.

  1. dupa ultimele studii, sexul oral intareste dintii fetelor :)) in plus, le fereste de carii. in concluzie, stropteste-le ca e sanatoasa propunerea ta.

  2. adevarat maria ta :)) sau mărie a ta :)) vrea domnişoara un vin sa bea si dupa o să-ţi bea si altceva :)) nu corhaz?? 😉

Lasă un răspuns

