„Teologia este inutila”

Stand la o masa instabila, intr-o camera intunecoasa si mizerabila, uitandu-ma pe fereastra cum ploua la fel ca si Bacovia cand a scris „Plumb„.Am observat in ziarul ce se intindea pe masa pana sub nasul meu deschis la o pagina cu un titlu iments „Teologia este inutila„.Am citit articolul cu pricina care era despre paraliticul Stephen Hawking si teoriile lui.Acesta ii neaga existenta lui Dumnezeu venind cu o teorie, care si taranu` din fundu` catunului a inteles-o, referitor la intrebarea la care se blocase Einstean „Cine a provocat Big Bang?” cum matematica nu il mai ajutase a zis ca Dumnezeu a creat Big Bang.
Acum asta micu ce respira greu a explicat: cica „datorita legii gravitatiei, orice univers se poate forma spontan, in orice moment”. Imi pare rau,religiosilor, sprintenu S.Hawking zice ca n-a fost mana lui Dumnezeu , ci doar bulan.
Apoi uitandu-ma in josu pagini am observat ca si tiganii au sfant care are si carte.Cred ca din cauza lui S.Hawking futul in aripa o aparut si sfantu asta ca daca tacea din gura era mult mai bine.

aici

Lasă un răspuns

