Sarbatoarea Castanelor 2010

In Baia Mare in weekendu` ce o trecut o fost Sarbatoarea Castanelor.Asa ca mi-am luat prietenii si am plecat sa ma plimb printre colorati si sa il ascult pe Guta mancand vreo 2 castane, pana aici toate bune si frumoase , dar cand am ajuns acolo pula castane ( nici nu stiu la ce se mai numeste sarbatoarea castanelor ca erau vreo 3 sau 4 colorati care vindea cu 4 lei suta de grame) , pula Guta (erau foarte putine tarabe care aveau guta ca prin minune) , aici nu mai pot zice pula colorati pentru ca erau destui.Cel mai mult mi-a placut la sarbatoare ca am stat pe alee si o colorata a zis sa ne dam din fata tarabei ei pentru ca nu vedeau oameni ce are ea acolo si anume 3 pocuri de samanta.Am mai vazut si un meci de box si am mai vazut si pe coloratu de Connect-r, dar mai mult am vazut mainile ridicate si toate curvele care stateau in spate la pestii lor sa il vada pe nene, parca era neam cu kristos asa important o fost.
Stau si ma gandesc acum la elevi ce studiaza in liceul de arta din parc cam ce mireama au prin sali dupa ce langa gard a curs un rau de urina , bate cred ca o briza puternic mirositoare.

Lasă un răspuns

