concursu miniprix

Mai ştiţi că am participat şi io la concursu ăsta ?Vă mulţumesc că l-aţi imbrăcat pe corhaz (ce imi place să vb de mine la persoana III-a), acum mi-au sosit hainele care le-am luat pe acel voucher.Mulţumesc lu` Blogatu că mi-a arătat concursu` , mulţumesc celor de la blogawards că s-au inventat , mulţumesc celor de la miniprix şi nu in ultimul rând, vouă cititorilor care a-ţi lăsat comentariile pentru a mă imbrăcina şi io:D.

Un gând despre „concursu miniprix

  1. Pingback: concursu miniprix - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

