Despre mine….

Am fost botezat Corhazel (nu rimeza cu nimic…..numai pare). M-am nacut intr-o pauza de tzigara in fata la Goldis, cand Corhaz m-a fatat. M-am nascut alegator. Inca de la nastere aveam doua posibilitati pe unde sa ies.

Dupa cum arat va dati seama pe unde am reusit. Orikum tot neamu meu a fost un neam de alegatori, tata intre alcool si desfranare le-a ales pe amandoua. Bunicul insa nu stia ce sa faca, sa aleaga intre meseria de lingvist si aceea de filatelist. Ca sa le impace pe amandoua s-a apucat sa dea limbi la timbre. Cand am ajuns in clasa I aveam doua sanse, ori sa invat foarte bine, ori sa spun la toata lumea ca invatatoarea se culca cu directoru’. Am ales varianta a doua si am ramas repetent ca directoru’ era barbatsu’. Cand am ajuns la pubertate am cunoscut doua fete. Io nu stiam de care sa ma indragostesc. Prima era urata si saraca, io am ales-o pe a doua care era curva si proasta. De abia la facultate mi-am intalnit prima mea iubire. A trecut pe hol pe langa mine si s-a tot dus dracu’ ca de atunci nu am mai vazut-o. De abia in cazul asta soarta a decis: m-a lasat sa aleg singur. Si eu am ales-o pe Maria. Toti prietenii ii spuneau Latareatza, io nu intelegeam de ce.  De abia dupa trei zile de scarpinat mi-am dat seama. Cand mi-am aflat gagica aveam doua variante: ori sa ma bucur ca e fata mare, ori sa ma enervez ca nu am fost eu primu. Cand am fost cu trenu la Dej, fugeam de nas prin tren. Am tot fugit asa pana la captul vagonului, cand aveam doua sanse: ori sa-i dau un pumn in gura nasului, ori sa sar din tren. Le-am ales pe amandoua; i-am dat si un pumn, am sarit si din tren, dar trenu era oprit in gara (sau ma rog, ce e ca aia din Dej numa gara nu e). Dupa ce m-au batut bine vreo 10 CFR-isti le-am ras in fata: „-He he he! Ba, da prosti sunteti! M-ati batut degeaba ca aveam bilet!”. Intr-o noapte m-a atacat un homosexual cu un ditamai „cutitu” si mi-a zis sa ma desbrac sau imi taie gatu. Ce puteam sa fac!?, sa imi taie gatu sa pierd lantu de 24 de karate? M-am desbracat. Cand m-a vazut cum arat mi-a zis: Sarutmana doamna, ma scuzati eu ma duc sa caut un barbat!”. Oricum alegerea ca fenomen este unica….adica nu poti sa intri intr-o discoteca sa ii ceri DJ-ului sa iti puna sa asculti tu in acelasi timp Veta Biris, IRIS si Dumitru Farcas, decat daca nu esti intreg la cap. Da cum nici eu nici tata ( Corhaz) nu stam bine cu CRB-lu’ am facut acest lucru, sa carcotim impreuna (pt ca undes 2 puterea creste!).

V-am salutat!

4 gânduri despre „Despre mine….

  1. Pingback: Despre mine…. - Ziarul toateBlogurile.ro

  2. saracul de tine,,…..ca prin multe ai trecut………..dar o intrebare…ala cu ditamai cutit…….e chiar homosexual..???….pai daca da ….chiar ai avut noroc…..ca ai fost femeie….

Lasă un răspuns

