Gps de la kristos

In asteptarea veniri aluia de la biserica sa ii tzuc crucea, dupa ce o tzucat-o toti zabalosii fug io de acasa, am o poza pentru un vecin care, ii cel mai mare credincios om a lui kristos.Are si niste teorii in el despre kristos, stai toata ziua si tot despre asta vorbesti.Chestia ii ca si-o luat gps si o urmat urmatorul dialog:

el:hai sa vezi ce gps mi-au luat
eu:la ce ti-ai luat, daca crezi in kristos
el:pai ce legatura are iisus cu gps(dupa ce o mi-o tinut 15 minute teorii despre numele lui kristos, cum ii corect, cum ii frumos…futaiurii domnesti din astea)
eu:pai kristos te directioneaza pe gratis
el: pai alea sunt alte directii…


din poza m-am inspirat si eu:D

Lasă un răspuns

